SABATO!!!

Godmorgon lördag!

Idag steg jag in på kontoret 08.15. Tjejerna skjutsade hit mig då de skulle vidare till vårt hotell i Mondello och sedan in till Palermo. Idag ska jag göra klart veckans kassa och utflyktssammanställningen. Hoppas också att det blir några timmar på stranden med Fabio. Vi pratades vid igår och skulle höras senare idag. Det är lite mulet men jag tycker bara att det är mysigt att ligga på stranden då. Igår var det fredag vilket är lika med flygplats. När vi var klara med arrivaln åkte jag till Cefalù för att hämta AK och Jessica. Trodde jag skulle bli fast i Palermo eftersom det var fredagseftermiddag men tarfiken flöt på bra. Men dom kör verkligen som galningar här! Motorvägen i Palermo är tvåfilig men sicilianarna ligger i tre eller fyra. Jag kanske inte ska säga så mycket, det är trots allt här jag lärt mig köra...

I kväll har Federico fest vid stranden igen. Vill verkligen dit så jag hoppas någon följer med mig! =)
I morgon är jag LEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback