Shoppat i Palermo!

Igår hade jag utflykten till Palermo och på den tre timman långa fritiden passade jag på att shoppa lite. Kände mig så himla glad när jag gick med mina nyinskaffade ting från Zara påväg tillbaka till bussen. 
 

När jag kom tillbaka från utflykten låg regnet i luften, det vara alltså ganska svalt ute vilket var perfekt för mig och Linda som skulle spela tennis. Det vara andra gången i livet för oss båda... Men en absolut godkänd insats måste jag säga att det blev. Vid niotiden åkte vi för att hämta AnnaKajsa på kontoret. Då spöregnar det och jag har långbyxor, tröja och jack för första gången på nästan fyra månader. Ser sedan i bilen att det bara var 16 grader!! Det är alltså HÄLFTEN av vad det brukar vara, inte konstigt att jag frös så innibomben.

Föresten, filmen vi såg var Män som hatar kvinnor... Superbra!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan Hjärtat!Det var svalt!igår hade vi jättevarmt Solade i hängmattan halva dan men inatt hade det bara varit 7 gr men idag också härligt väder! Vad fina kläder du handlat!pussokram

2009-09-11 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback