Skärpning missy!

Har precis vräkt i mig choklad... idag igen. Har blivit rätt dåliga vanor de senaste veckorna. Men tänker att så får la vara för om två veckor är jag hemma och har all ledig tid i världen, i alla fall i tre veckor. Eftersom jag i dagsläget jobbar ungefär tio timmar om dagen, sex dagar i veckan så kommer all denna nya lediga tid komma som en chock för mig. För att inte krypa på väggarna ska jag ut och promenera och det MINST en timma om dagen. Tror att det kan vara en bra start för mig som inte tränat regelbundet sen jag åkte utomlands. Vilket är ett och ett halvt år sedan. I vintras på Tenerife hade vi gymkort men det var inte alltid man hann eller orkade gå. Otur nog kom jag heller definitivt aldrig in i det då jag blev febrig och sjuk lite titt som tätt. På Sicilien, både förra sommaren och denna, har det varit alldeles för varmt. Har simmat en del och spelat tennis en gång... Inget att hurra för.

Kommentarer
Postat av: biffen

folk som tar tag i saker är grymma! tummen upp!

Postat av: Sandra ♥

åh vad gott med choklad :D jag måste med ta tag i träningen. haha

2009-09-17 @ 18:12:08
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback