Skrota Kambodja? Se Malaysia? Det här är inte lätt...

Vi funderar på att skrota Kambodja. Jonas har läst lite om landet, det låter tydligen inge vidare och även om jag jättegärna skulle vilja se Angkor Wat sägs det vara överreklammerat. Det som vi därmot har bestämt oss för är såklart Thailand men också Vietnam. Sedan står vi och funderar lite över Laos, Malaysia och kanske också ta en tur till Singapore. Vi vill hur som helst försöka hinna med fyra länder, kanske tre. I Malaysia vill jag se Kuala Lumpur men också försöka hitta någon mysig strand/ö. Känner att jag har en heldel att plugga på. Några tips?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan hjärtat! Du! håller med Jonas det var ju Kambodja jag sa till dig att jag lyssnat på och det lät oroande och obehagligt!Han har rätt Pussokram

2009-09-03 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback