tisdag och en vecka kvar...

Jag är så himla nöjd med min nya tatuering, den är jättefin! Han som gjorde den var riktigt duktig. Ska se till att ta hand om den riktigt ordentligt, smörja mycket och inte sola, inte skrapa, inte... ja nu allt man helst inte ska göra. I dag ska jag ta lite kort som jag kan lägga upp här så min lilla mormor kan få se den (och såklart alla andra som vill).

Sen har jag något att berätta... På TISDAG kommer jag hem!!!!

I kväll ska vi ut och äta där min Fabiii jobbar. Linda åker till Egypten på torsdag så vi ska såklart ha en liten hejdå-middag.

Nu ska jag snart kila i väg på mina två allra sista välkomstmöten! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ska bli spännande att få se din fina tatuering och så väntar vi på att du kommer hem såklart Pussokram hjärtat

2009-09-22 @ 19:08:03
Postat av: Mormor

Vad spännande att få se din,säkert,snygga tatuering och så väntar vi ju naturligtvis på din hemkomst hjärtat! Pussokram

2009-09-22 @ 19:16:05
Postat av: Anonym

Visst är jag bra på att dubblera!

2009-09-22 @ 19:20:23
Postat av: Johanna

Bara en vecka kvar!!! :)

Postat av: Elle

Åh jag blir änna sugen på att tatuera mej igen. Väntar på bilder då :)

2009-09-22 @ 21:31:46
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Hertzman

Ohhhhhhhh

2009-09-26 @ 03:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback